جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته یکشنبه 24 مرداد 1400/ شماره 342
صعود یکپارچه قیمت های پایه با همکاری نیما و قیمت جهانی،صعود نیما به 22.600،عقب نشینی دلار صرافی به کانال 25 هزار،شوک تعطیلات به قیمت های بازار،صعود شاخص کل به 1 میلیون و 500 هزار،

امروز دولت افغانستان سقوط کرد و طالبان بر کشور همسایه، مسلط شد. بازار افغانستان یکی از بازارهای مهمی محصولات پلیمری است و باید دید تغییرات شرایط زمامداری، چه تأثیری بر صادرات محصولات پلاستیکی به کشور افغانستان خواهد داشت.

صعود یکپارچه قیمت های پایه با همکاری نیما و قیمت جهانی
بیستمین قیمت های پایه محصولات پتروشیمی در سال 1400، امروز در حالی اعلام شد که دلار نیمایی 246 تومان نسبت به 17 مرداد افزایش یافت و قیمت پلیمرها متأثر از افزایش دلار و قیمت های جهانی همگی صعودی شدند. 21 گروه از 30 گروه کالایی در جدول مقایسه ای، بیش از 1.1 درصد افزایش داشت و قیمت های جهانی باعث افزایش این 21 گروه کالایی شد. قیمت های پایه امروز به علت تعطیلی فردا تا شنبه هفته آینده، عملا استفاده ای در معاملات بهین یابی نخواهد داشت و کاربرد قیمت ها صرفا برای گمرک و مواد اولیه صادراتی ست.

صعود نیما به 22.600
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز به 22 هزار و 604 تومان رسید و نسبت به دلار قیمت های پایه یکشنبه گذشته، 246 تومان افزایش یافت. نکته مهم امروز دلار نیمایی صعود میانگینِ روزانه دلار نیمایی از 22.500 تومان به 22.700 تومان است و نشان می دهد احتمالا، روند صعودی نیما در روزهای آتی ادامه می یابد.

عقب نشینی دلار صرافی به کانال 25 هزار
دلار صرافی که روز گذشته بدون تغییر نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته، 26 هزار و 58 تومان قیمتگذاری شد امروز کاهشی شد و با 137 تومان کاهش تا ساعت 15.00، 25 هزار و 921 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد اما همچنان افزایشی بود و تا 26.750 تومان پیش رفت. نوسان محدود در قیمت ارز در حالیست که از فردا، بازار تا شنبه هفته بعد، تعطیل است.

شوک تعطیلات به قیمت های بازار
قیمت های پایه امروز، یکپارچه افزایشی بودند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس تا 1900 تومان افزایش و در گروه پ پ ها بین 300 تا 2500 تومان نسبت به قیمت های دیروز افزایش دیده می شود. کم شدن موجودی بازار در روزهای پیش رو به علت تعطیلی و همچنین، صعود قیمت های پایه را از دلایل افزایش قیمت ها می توان برشمرد.

صعود شاخص کل به 1 میلیون و 500 هزار
بورس تهران که دیروز، اولین روز کاری را، کاهشی به پایان رسانده بود، امروز را اما افزایشی آغاز کرد و در پایانِ معاملات با 19 هزار و 196 واحد رُشد، به 1 میلیون و 500 هزار صعود کرد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
Samincarpet چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
عالی، با توجه ب تعطیلات ستاد کرونا و ایام عزاداری قیمت گذاری های هفته آینده بر چ مبنایی خواهد بود ارسال پاسخ
ویکی پلاست چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
به رویه همیشگی با نیما و قیمت های جهانی

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟